Reklamace a vrácení

Reklamované zboží zasílejte na níže uvedenou adresu spolu s dokladem o koupi a tímto vyplněným formulářem. Pokud chcete uplatnit právo na odstoupení od kupní smlouvy do  14 dnů od převzetí zboží, zásilku pošlete na níže uvedenou adresu spolu s dokladem o koupi a tímto vyplněným formulářem.

EquiSoul s.r.o.

Stožice 1

389 01  Vodňany

 

Obecná poučení k uplatnění reklamace

Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.

Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.

Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24 měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.

Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.

 

Způsoby by spotřebitelé měli mít možnost najít v obchodních podmínkách.

 

Podle české praxe by měl stačit i výpis z účtu.